Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Emma Andersson - 30 augusti 2009 21:50

Jag sprang på min barndomsvän på loppisen igår....

Jag blev så glad*

Känns alltid speciellt att träffa henne...

Tänk vi har växt upp tillsammans, bodde i huset mitt över varandra!

Vi lekte så gott som varje dag under många års tid och hittade på mycket lek och bus...

Hon har alltid en plats i mitt hjärta*





Av Emma Andersson - 30 augusti 2009 21:47

Hon mitt lilla lilla troll.

Varje stund tillsammans med henne är nytt.

Varje dag blir till ett äventyr...

Så underbart.

så sant.

så levande.


*lillängel*

Av Emma Andersson - 30 augusti 2009 21:18

Det har hunnit bli lite loppisfynd även denna helg...

I Lördes hämtade jag lillängel hos mormor och Linus så då passade jag på att åka på loppis i Åhus där jag fyndade en stor prylhylla.

Idag var det loppis i vinslöv och även där kom jag över några små fynd som dock behöver lite "fix" men sen blir det perfekt.

På loppisen i Vinslöv fyndade jag två speglar och två gamla ramar tjihoo vad skojigt det är att gå på loppis.

Av Emma Andersson - 30 augusti 2009 21:05

Min mamma.

är speciell.

min mamma.

jag är så tacksam att du finns.

min mamma.

lagar världens godaste mat.

min mamma.

gör alltid det så mysigt och hemtrevligt.

min mamma.

har ett STORT hjärta.

min mamma.

är världens bästa mormor.

min mamma.

ställer alltid upp.

min mamma.

är unik.

min mamma.

gör mig stolt.

min mamma.

jag älskar dig... 





Av Emma Andersson - 30 augusti 2009 20:36

jag ser in i hans ögon. 

känner trygghet.

jag älskar att vara nära honom.

så som vi är.

bara vara.

här och nu.

tiden stannar och vi lever.

närhetens energi flödar.

jag känner mig lyckligast i världen.

tillsammans.

kärlek.

vi.


jag älskar min ängel.

jag vill bli gammal med dig*







Ovido - Quiz & Flashcards