Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Emma Andersson - 27 augusti 2009 22:39

Idag har det varit en fix och greja dag...

jag har målat om den gamla loppis kistan till Emira som hon ska ha sina leksaker i. Kistan blev en riktig röd fin skattkista :).

Efter kistan var målad möblerade jag om lite på hennes rum...

det blev riktigt mysigt, så mysigt så jag själv skulle kunna bo där  :)

Det är så roligt att fixa och greja och blanda gamla med nya ting.

Jag älskar att komma på ideer och skapa därefter...

Jag älskar de gamla sakerna som får nytt liv i kombination med nya...

Idag satt jag och funderade vart den gamla kistan har varit och på alla saker som har legat i den...och på den personen som en dag snickrade ihop den och hur den nu står så fin på lillängels rum :)


Nu är det dags att natta sig, trött efter en lång fin dag med öppna förskolan, promenad, besök och mer därtill...


Sov gott alla ni vackra!



 



Ovido - Quiz & Flashcards