Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Emma Andersson - 22 augusti 2009 22:32

Lillängel blev så glad när jag kom hem.

Känns så underbart!

Tänk...

Hon är verkligen våran lilla tjej! *

Ikväll har jag vi bara myst och jag har tvättat va ljuskronan och kistan.

Funderar på att måla kronanoch kistan....

Ätit pizza, godis och glass...en riiiiktig gottekväll ;)



*Lyssna inåt...

Lita på din intuition*


jag känner mig riktig glad...

Jag försöker hålla mig till vägen...

Litar på den och fortsätter vandra...


Jag är stolt och lycklig att jag är jag!



Av Emma Andersson - 22 augusti 2009 21:54

Imorse åkte jag och hämtade henne.

En undebar kvinna med stor karisma och en hel härlig personliget.


En hel dag tillsammans med denna genom hjärtade själ kan inte bli annat än trevlig och trevlig och skrattigt och lite smått galet.

Vi är loppis tokia båda två, och skulle nog kunna åka runt på loppisar dagarna i ända utan några somhelst problem.

Fynda,Fynda,Fynda och FYNDA lite till.


Idag började vi våran tur i Hässleholm där det skulle vara någon så kallat loppis men då vi snabbt insåg att vi inte skulle göra några större fynd var det dags att snabbt ragga upp en ny loppis att på...för har man väl ställt in sig på "loppistänk"  går det inte att bara ändra på det hur somhelst. Haha*

Sanne ringde snabbt upp Jonas så han fick kolla i Norra Skåne efter en annan loppis.

Kom och fynda...på loppis i Östanå stod det i en annons! :)

Så trots ovissheten om vad det var för någon loppis tvekade vi inte en sekund utan begav oss genast dit.

Vi hade föreställt oss en vanlig loppis men detta var verkligen en garage loppis :) Det blev mycket skratt, så man nästan pissade på sig! :)

Först kändes det lite galet pinsamt att stiga ur bilen då vi insåg att vi var "utstirrade" och där var inte en ända människa förutom de som hade själva loppisen och ägde huset.

Vi kunde minsan inte bara köra förbi för kanske var det här vi skulle göra våra fynd trots att det inte såg så ut.

Det slutad iaf med att vi steg av bilen och gick in...

Vi blev bemötta av trevliga danskar och började genat leta fynd...


Jag vill låva att jag gjorde FYND....


En super finns ljuskrona

En fin kista till lillängels leksaker

två pussel

leksaker

en väggljusstake

en gammal barntavla


Mycket trevligt ställe och trevliga människor...


Efter Östanå blev det Hanaskog...

Även där gjorde jag några små fynd

pepparkaksformar och tyg


Väl hemma hos Sanne och Jonas igen fikade vi på mackor och kaffe och tragga en himlans mycket...

Super mysigt...

jag visste att lillängel var i trygga händer med sin papps så jag kunde bara ta det lugnt och vara...

Jonas och Sanne har ett helt underbart hus i Ignaberga...

mitt ute på landet, så härligt...Vi ska också bo på landet en dag! :)


Tack tack tack för en super fiiin dag!


..................................................
..............................................


..................................................
..............................................




Ovido - Quiz & Flashcards