Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Emma Andersson - 5 augusti 2009 21:05

Idag har Johan och Linus hämtat ett linneskåp.

Det är så fint, och endast 200 kr fick vi ge för detta vackra skåp.

Nu står det placerat i vårat vardagsrum, och nu väntar det bara på att bli fylld med saker. Mina fin glas ska få komma upp från källaren och ut ur kartongen.


Även våran älskade Missen gillade skåpet...

hihi det ser ni på den första bilden...


Tänk vad man kan fynda...


En sak som för någon annan inte längre har ett värde, kan bli betydelsefullt och värdefullt för någon annan.

Nu fick detta vackra skåp fortsätta leva hemma hos oss...


Tack till Linus och älsklingen som hämtade det!

Det sägs att det var riiiiktigt tungt!


..................................................
..............................................


att våga ge sig själv.

att våga ge sitt innersta.

helt och fullt.

att vara närvarande.

tillsammans.

öppna upp.

se varandra.

det kallar jag att leva...


ibland kommer saker ivägen.

ting som får en att hålla sig på avstånd.

man tar ett steg tillbaka.

stänger.

för ett tag.

finns i tankar.

yttrar inte många ord.

visar inte kärleken trots man vill.

jag känner mig lite rädd...


Jag ser mig själv.

Jag ser de jag älskar.

jag talar om det jag känner.

stänger mig inte inne.

delar mina tankar.

bra och mindre bra.

jag öppnar upp.

jag känner glädje.

Lycka.

Jag älskar det...


bara vara.

här.

NU.


..................................................
..............................................


 Jag har allt lite myror i brallan lite allt för ofta...


*Kärlek till ängel & lillängel*


Natti natti natt*

 








Ovido - Quiz & Flashcards