Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Emma Andersson - 18 augusti 2009 21:39

Ikväll kikade Maria och John inte på ett snabbt men mycket trevligt besök...

Det bjöds på Te och cheesecake!


Det är så trist när vänner när man inte kan ses så ofta som man skulle vilja...


Det var mysigt att ni kom inom och jag hoppas att vi kan få in en träff snart igen... :)


Maria är en mycket fin vän till mig! 


Natti Natt alla



Av Emma Andersson - 18 augusti 2009 21:20

Varit och hälsa på min gamla barndomsvän idag och hennes dotter Tira.

Jag och Manilla har växt upp på samma gata och var mer som syskon än något annat.

Idag är det helt fantastiskt att vi båda har varsin liten flicka som det bara skiljer 2,5 månad mellan varandra.

Namnen är inte heller helt olika Emira och Tira...

När Manilla berättade att hon var gravid hade vi precis fått reda på att jag också var gravid, men jag berättade inget direkt utan väntade ett par veckor.


Det känns mysigt och spännande att tänka på de här två små tjejerna som förhoppningsvis kommer leka ihop och se varandra växa.

Man tänker tillbaka på hur det var när jag och Manilla var små då hon var minstingen och jag fick henne att testa allt före mig så jag visste om det funkade eller ej :)

Samtidigt som det är så längesen så kan jag komma ihåg mycket som om det vore igår.


Emira fick testa gåstol för första gången hemma hos Tira idag men hon var mer intresserad utav att studera Tira och sakerna på gåstolen :)


Tack för en mysig dag!






Ovido - Quiz & Flashcards