Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Emma Andersson - 23 augusti 2009 11:18



ser på mig själv

hur jag lever och hur jag lär

jag är hon

vilken energi 

känsla av välbefinnande

sant

jag lyssnar

jag följer med

jag vill inte stanna

jag vill fortsätta

en dag

här och nu

till fullo

inte veta något om morgondagen

fåglarna kvittrar

det är en vacker dag

glädjen tar plats

upptäckter 

äventyr

varje dag

jag är här just nu och jag älskar varje stund

energin talar för dig själv

i tysthet

så sant

det är verklighet

för mig


Av Emma Andersson - 23 augusti 2009 11:07

Älskade lillängel varför väcker du mamma på nätterna?

Inatt blev ännu en vaken natt då jag precis somnat om väcks  jag av Emira som var pigg och vaken och vill upp.

Då jag med total kärleksvägran lät detta ske gick jag upp och bytte blöjan som var alldeles dyblöt och la oss sedan direkt igen för att åter försöka finna ro.

Det tog en lååång timme även denna natten innan den lilla loppan somnade tillslut...

Vilken tur att Johan är hemma som var snäll och gick upp med lillängel imorse så jag kunde få lite sömn... Tack hjärtat*


Idag blir det mys i parken med fam Winåsen som är våra fina fina vänner...



..................................................
..............................................





Ovido - Quiz & Flashcards