Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Emma Andersson - 18 juni 2009 22:32

vilket möte.


Min vän.Vi är samma.Vi är lika.


Känslan är så verklig.Så sann.

Ikväll har vi delat mycket.pratat länge.en bekräftelese.

Så längesen men det känns som igår.Vi känner varandra. Du&Jag.


Jag berättar.Du fortsätter.


Vi mötes en dag för längesen.Vi behövde varandra.Vi fanns för varandra.

Något bortom vanlig vänskap.


Vi har delat mycket som inte ens har yttrats i ord.Det har bara funnits.

Samhörighet.


Idag kände jag.så starkt.

det var längesen.

energierna flöt i samman och blev till ett.fantastiskt


Vi skildes en gång åt.Det var dags att vandra var för sig.

Nu står vi här igen. Våra vägar har korsats och vi har åter möts.

Två flickor som upplevt och känt.

Två kvinnor som upplever och känner.


Du vågar se mig i ögonen.

Du vänder inte bort blicken.

Du känner mig.


*Tack för en mycket fin kväll*












Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards