Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Emma Andersson - 26 juni 2009 08:35

ett hus på landet.

jag.vi

på landet.

fritt.

lugnt.


ett gammalt.

hus.

ett hus med liv.


en plats för själen.

där man kan lämna stress och alla krav.

bara vara.

ett med sig själv.


får vara med familjen.

uppleva.

känna.

tillsammans.

nära.

kärlek.


Jag vill se mina barn.

Se deras utveckling.

vara närvarande.

som människa.

som mamma.



ge trygghet.

tröst.

kärlek.

vägledning.


jag.

vill.

fortsätta min vandring.

min resa.


ett nätverk.

av.

ömsesidig vänskap.


leva.livet.äkta.sant



 .................................................
.......................................


Igår.vackert väder.lite klibbigt.

heldag.i Nymö.hos syster.

åt en mäktig hemmagjord ceasar sallad.

drack kaffe.åt spettekaka.

studerade de små hönsen.så söta.

gick långpromenad.genom åkrar och skog.

sprang igenom åker bevattning.*skratt*

vagnen blev riktigt lerig skulle man kunna säga.tss*

Emira fortsatte sova gott.otroligt

en riktigt mysig dag.


kvällen.besök utav en mycket fin vän.


Tack för en mycket fin dag och kväll!




















 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards