Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Emma Andersson - 29 juni 2009 21:44


"Jag känner att jag är nära,

kanske för nära"


..................................................
...........................................


Ta vara på den.

Ta hand om den.

Lev den.


Den kommer.

Den går.


Här.

Nu.


inte sen.

inte imorrn.

inte nästa vecka.

inte nästa månad.

inte nästa år.


den finns här.

precis här.

NU.

hos dig.


inte sen.


Ditt liv.

Din resa.

Dina val.


inte sen.

NU.


Känn.

Se.


Lyssna till dig själv.

Ditt inre.


Stanna upp.


Vår tid finns inte i all evighet.


TIDEN finns här just NU.

Den ÄR.


*Låt våra drömmar bli verklighet*


..................................................
..........................................


Lite regn imorrn skulle faktiskt vara skönt.

Just nu tycker jag att det är en tryckande värme som inte alls är speciellt behaglig och Emira har inte varit något vidare pigg idag i denna värmen och dessutom de små "bissingarna" som så smått börjar tränga igenom.

Stackars lillängel :(

Lite ego kanske jag är just nu men det tycker jag att man måste få vara ibland, vad vore en personlighet utan en del ego :)


Så snälla lite regn imorrn!!! ;)


Väntar på min ängel!


Jag är känner mig riktigt glad...

Känns helt underbart...

*tjiiiiiihooooo*


Dröm sött!















Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards