Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Emma Andersson - 21 juni 2009 21:43

stanna upp.

bara vara.här.nu.

en minut.en sekund.en dag.

härligt.det blir så klart.rent.tydligt.så sant.


kroppen lever.

känslorna kommer.känslorna går.

skratt.gråt.och skratt igen.

alldeles stilla.


lugnet infaller.skönt

ögonlocken faller samman.

jag blundar.

ser.

känner hur hela jag lever.


ett med mig själv.

ett med mitt inre och ett med mina känslor.


jag slår upp mina ögon.

sitter alldeles stilla.

känner hur energierna flödar.

jag ler.

jag älskar


Vi behöver tillåta oss att bara få vara.att få stanna upp.

Få slippa känna alla måsten för en stund.Ta en stund för bara oss själva.

Stänga dörren och låta omvärlden fortsätta leva utanför för en stund.

Den springer inte ifrån oss.den finns kvar.vi tar bara en paus och hämtar ny kraft och energi.






















Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards