Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

vilket möte.

Av Emma Andersson - 18 juni 2009 22:32

vilket möte.


Min vän.Vi är samma.Vi är lika.


Känslan är så verklig.Så sann.

Ikväll har vi delat mycket.pratat länge.en bekräftelese.

Så längesen men det känns som igår.Vi känner varandra. Du&Jag.


Jag berättar.Du fortsätter.


Vi mötes en dag för längesen.Vi behövde varandra.Vi fanns för varandra.

Något bortom vanlig vänskap.


Vi har delat mycket som inte ens har yttrats i ord.Det har bara funnits.

Samhörighet.


Idag kände jag.så starkt.

det var längesen.

energierna flöt i samman och blev till ett.fantastiskt


Vi skildes en gång åt.Det var dags att vandra var för sig.

Nu står vi här igen. Våra vägar har korsats och vi har åter möts.

Två flickor som upplevt och känt.

Två kvinnor som upplever och känner.


Du vågar se mig i ögonen.

Du vänder inte bort blicken.

Du känner mig.


*Tack för en mycket fin kväll*












 
 
Ingen bild

Rebecka Kärsbo

19 juni 2009 09:56

Hej Emma! Va roligt att du skaffat blogg!! Du skriver så fint. Grattis till din fina lilla familj! Din dotter är såå söt! =) Hoppas allt är bra med dig? Det va ju ett tag sen vi sågs nu! Ha det gott och glad midsommar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 3 februari 2010 21:29

Det finns en stor längtan inom mig. En längtan som har funnits där länge. Min rädsla för att misslyckas och tvivel på mig själv har gjort att jag ej har känt mig redo. Idag känner jag vilken väg jag kommer att gå, det finns ingen annan väg. ...

Av Emma Andersson - 9 januari 2010 06:39

Tänk hur människor har påverkat oss och påverkar oss igenom hela livet. Hur det har fått oss att känna och hur de får oss att känna på olika sätt. Möten sätter helt klart sina spår. Vissa möten blir längre vissa blir kortare. Kanske är det...

Av Emma Andersson - 7 januari 2010 20:36

Har börjat måla lite igen. Avkoppling. Healande*   ..........................................................
...........................................   Har varit hemma oss mamsen ett par dagar, jag & Emira. Johan har jobbat och jobba...

Av Emma Andersson - 7 januari 2010 19:55

          Ett helt år har gått och vår lilla tjej blir 1 år imorgon. Nu för ungefär ett år sedan låg jag kämpandes med värkar i väntan på lillängel äntligen skulle komma. Klockan 02:42 bestämde sig äntligen efter lång väntan och kämpand...

Av Emma Andersson - 3 januari 2010 21:40

      Jag skulle kunna säga att jag har stängt in mig själv den senaste tiden... det kommer perioder då lusten liksom försvinner och energin tar slut. Jag slutar aldrig förundras hur jag fungerar som människa och varför det ska vara så komp...

Ovido - Quiz & Flashcards