Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

puuuh.antik&samlar marknad!

Av Emma Andersson - 19 juli 2009 20:21

Det blir så mycket ibland i mitt lilla huvud att det är svårt att hålla isär allt.

Va fan kan det inte bara vara så lätt ibland att man slipper tänka, känna, se och huvudet bara blir alldeles tomt på tankar.

Det går, men det går verlkligen inte då man som mest behöver det.


Min energi går åt alldeles för mycket på andra och vad andra ser,känner,tycker och tänker.Ibland skulle jag bara önska att kunna stänga av allt och då menar jag verkligen hela maskineriet.


Jag älskar att vara den jag är, men ibland blir det bara tokigt jobbigt!

Jag har svårt att förstå just nu varför allt ska vara som det är just NU.


Fan. jag är ju stolt över vem jag är men ibland känns det som mitt självförtroende sjunker långt ner under fötterna som jag förövrigt tycker att jag står väldigt stadigt på trots allt.


Jag undrar ibland vart det slutar och hur det kommer att sluta och vad som händer när det SLUTAR. Det skrämmer mig lite!

All min medvetenhet om hur jag fungerar gör ibland bara allt kolosalt ännu mer snurrigt och ibland är det som att jag verkligen inte har ngn koll över huvudet taget...det kanske är så!?


AAAAAAAaaaaaaaa......

Det syns kanske inte utan på. Men fy fasen vad det skriker inombords!


JA! jag behövde få ur mig liiite!

puuuh...nu känns det bättre!

Tänk...vad människor måste tänka att jag är snurrig eller så tänker de att dem känner igen sig...haha*

Det får va vilket som!


..................................................
.............................................


obalans.

balans.

eller något mitt imellan.


..................................................
..............................................


Våran lillängel säger både mamma & pappa nu....

det är helt underbart, det händer saker hela tiden nu!

Hon sitter alldeles själv också :)

..................................................
..............................................

 


Det var antik och samlar marknad idag...

Vi var där med Sanne och Jonas...

Emira lämnad vi hos mormor och Linus i Ripa  under tiden.

Det var mysigt att få lite ha lite tid tillsammans bara Johan&Jag och med Sanne och Jonas såklart.

Mysigt att spendera lite tid mer er, det blir tyvärr inte så ofta men det är mys när vi ses.

Det blev avslut med god nybakad morotskaka och kaffe i Ripa när vi kom tillbaka...mmm det var gott! Tack mamma*


Jag gjorde ett fynd...

en slända som broch....

så fiiin är den!*


..................................................
..............................................

Igår var det kalas i Hästveda för Kevin som snart fyller 12 år!

Tack för ett trevligt kalajs och mycket god mat och tårta :)

Emira trivdes gott hos stor kusinen Carro...

..................................................
..............................................

 

Tack för denna dagen!

*NATTI NATT*

 

..................................................
.............................................


 






 
 
Sanne

Sanne

19 juli 2009 21:28

Tack själv för en mysig eftermiddag...:-))
..och DU ÄR SÅÅÅ BRA SOM DU ÄR!!!!...Jag är så glad för att du är just du!!!
Kramiz

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jeanette

20 juli 2009 11:12

Medvetenhet förvirrar
Medvetenhet krånglar till det
Medvetenhet är befriande
Medvetenhet ger svar
Medvetenhet kan göra saker enklare
Det blir många valmöjligheter
Du är inte ensam
Du jobbar på bra Emma
och det är inte alltid så enkelt att dra i handbromsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 3 februari 2010 21:29

Det finns en stor längtan inom mig. En längtan som har funnits där länge. Min rädsla för att misslyckas och tvivel på mig själv har gjort att jag ej har känt mig redo. Idag känner jag vilken väg jag kommer att gå, det finns ingen annan väg. ...

Av Emma Andersson - 9 januari 2010 06:39

Tänk hur människor har påverkat oss och påverkar oss igenom hela livet. Hur det har fått oss att känna och hur de får oss att känna på olika sätt. Möten sätter helt klart sina spår. Vissa möten blir längre vissa blir kortare. Kanske är det...

Av Emma Andersson - 7 januari 2010 20:36

Har börjat måla lite igen. Avkoppling. Healande*   ..........................................................
...........................................   Har varit hemma oss mamsen ett par dagar, jag & Emira. Johan har jobbat och jobba...

Av Emma Andersson - 7 januari 2010 19:55

          Ett helt år har gått och vår lilla tjej blir 1 år imorgon. Nu för ungefär ett år sedan låg jag kämpandes med värkar i väntan på lillängel äntligen skulle komma. Klockan 02:42 bestämde sig äntligen efter lång väntan och kämpand...

Av Emma Andersson - 3 januari 2010 21:40

      Jag skulle kunna säga att jag har stängt in mig själv den senaste tiden... det kommer perioder då lusten liksom försvinner och energin tar slut. Jag slutar aldrig förundras hur jag fungerar som människa och varför det ska vara så komp...

Ovido - Quiz & Flashcards