Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Emma Andersson - 6 juli 2009 22:32

Glädje är

Går ej att ta på

Den finns

Den känns


Den ÄR


Försöker beskriva

I ord

Utan resultat


Går ej att missta


Ren Glädje

Sann Glädje

Den lever


ÄR


När man en gång känt den...

Vill man aldrig tappa bort den...




..................................................
..........................................


 Blod är inte tjockare än vatten...

 .................................................
..........................................


Vara jag

Vara jag

Helt

Fullt


Inga omvägar

Inga murar

Utan mask


Vara jag

Den jag är


ÄR


..................................................
..........................................



Syster.

Min syster.

Tack för en fin dag.


Det känns gott i hjärtat.

Det är läkande för själen.


Jag är glad att du finns där.

Att vi kommit varandra närmre.


Att kunna vara öppen.

Ärlig.


Det finns mer att dela.

JA

Det finns mera.


Du är värd allt.

Du är värdefull.

För mig.


Vill tala om de för dig.

Få dig att förstå.


Att jag är glad som har dig......

 Älskar dig syster!


ps.

tack för god mat och fint sällskap!

 


..................................................
.............................................

 

 
















Ovido - Quiz & Flashcards