Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Emma Andersson - 13 juli 2009 08:06

regn regn regn.

Välkommen!



Varje möte har en mening!

Jag tror att varje människa du möter, utbyter du något med.

I samtal eller tystnad!

Det blir inte alltid det du tänkt dig, men i slutändan kan du se på det och förstå.

Kanske ni behövde varandra just då, under den perioden i livet.

Ibland förlorar man vänskap som man önskar man fått ha kvar.

Kanske sårar man någon eller så blir man sårad och det kan vara svårt att acceptera.

Vissa människor förblir alltid speciella för dig och vandrar med dig hela vägen.

Somliga möter vi någonstans på vägen igen!

Andra får vara speciella i tankar och minnen!

De har liksom fått sin plats i det förflutna!

Jag har mött så många underbara människor under min Resa, och somliga vet inte om att de är speciella för mig.

Ibland borde man vara mer rakt på och berätta vad man känner och tycker i studen.

En dag kanske det är försent och då kanske vi ångrar varför vi inte sa något. Varför vi inte lät de orden få flöda!

Jag har gått i ed med mig själv, jag ska vara mer rakt på!

Tala om vad människor betyder för mig!

Vad är vi rädda för?

Att vi inte är lika speciella för dem som de är för dig?'

Men vad gör det?

Det är ju bara så det är!


"Varje möte är unikt"


..................................................
..............................................


  *Grattis min älskade bror och Louise till förlovningen*


..................................................
..............................................

Emira säger:

-Mamma!

..................................................
..............................................







Ovido - Quiz & Flashcards