Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Emma Andersson - 2 juli 2009 20:22

Vill vara nära.

alltid.

vara nära dig.

vara nära er.

vara nära mig själv.


jag vill känna.

jag vill leva.

jag vill se.


tillsammans.

ett med livet.


inte leva i någon dröm.

det hindrar.

det förgör.


leva här.


i kaos.

i glädje.

i sorg.

i frustration.


varje ögonblick.


Älska livet  *


..................................................
............................................


"Vi är bra på att skapa drömmar, och teckna våran framtidsbild så vackert.

Vad händer när den rasar och våran framtid verkar visa sig vara någon helt annan?"



"Ibland kan livet kännas så orättvist"

jag tänker på er...




Frukost.kaffe

Diskussioner.

Skratt och gråt.

Handlat saftsil,parasoll och glasflaskor.

Varit vid sjön.

Emiras första gång.

Hon badade tårna och njöt.

Mys.

Jag & Johan badade och det var riktigt skönt.

Köpt glass.

Ätit pizza.

Silat fläderblomsaften och avsmakat en fanstastisk god saft.

Emira badat, Å* sover gott nu.



Fläkten är en fanstastisk uppfinning!*

Ovido - Quiz & Flashcards