Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Emma Andersson - 5 juli 2009 12:41



Sorg...

Jag finns för er.

Jag bryr mig om er.

Ni finns i mina tankar.


Ni är livsviktiga.

Ni är unika.


Friden intog hennes själ igår.

För henne var tiden slut.

Detta livet.

Denna tiden.

En ny början.

På andra sidan.

Hon finns med er.




..................................................
............................................


Känsla.

stark.


kom inte nära.

stanna.

inte närmre.

stanna där.


Säg inget.

var tyst.


inte äkta.

inte sann.


allt för vinning.

för egen skull.


Egoistisk.

Enerigtjuv.


 *Skydda dig själv ifrån energitjuvarna*

de finns överallt...

..................................................
............................................


Ser.

Uppmärksammar.

Skådar.

Känner av.


..................................................
............................................


En dag.

En dag.

Vill jag släppa.


Inte än.

kanske snart.

en dag.

önskar.


För min egen skull.

Inte för någon annan.


Talar sällan om det.

En stor del utav mig.

varför.

skäms.

Nej...


Inte dags.

Nej.

Inte nu.

Sen.



..................................................
..............................................


Varit i Ripa i helgen.

Jag och Emira.

Så fridfullt.

Så vackert.

Jag älskar landet.


 .................................................
............................................


KÄRLEK

Min älskade lilla familj

Jag Älskar Er

Ni ger mig styrka

Tänk att vi är här tillsammans

Finnas


..................................................
..............................................


Jag vill gå på

LOPPIS

FYNDA

saker med känsla och själ


..................................................
.............................................

 



Tack till det svalkande vädret som kom som en räddning idag....

Emira sov gott i 2 tim, och fick svalka alla små värmeplitor på sin lilla kropp...


Natti Natt Alla fina*










 








Ovido - Quiz & Flashcards