Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emma Andersson - 4 september 2009 08:45

Dagens morgon känns sådär olustigt lustig.

Det är en sån där morgon då jag känner för att göra något men vet inte vad och det gör mig lite sådär almänt låg och irriterad.

Det är jobbigt när jag känner så och kanske är det sånna här dagar jag egentligen bara ska ta det lugnt.

Det är inte ofta jag känner mig stressad men när jag känner såhär så blir jag automatiskt lite stressad.

Ja visst!

låter jag lite almänt lustig och flummig nu, det är ju egentligen bara att ta dagen som den kommer och se vad den har att erbjuda.

Här & Nu tänket funkar ofta för mig men inte alltid...


Jag har en bubblande känsla inom mig som säger mig att jag ska ta mig för något annat, något jag har lagt lite åt sidan men jag kanske är lite för rädd och feg för det.


Mannen min ligger och sover gott i sängen och jag och lillängel ska sätta oss och äta lite frukost tillsammans, det är så mysigt nu när hon också äter macka! Hon är helt underbar...igår övade vi på att säga ÄTA och det blev ÄTTTA :).

Just nu kikar hon på teletubbies, hon älskar dendär sången och försöker med sina egna ljud och på sitt lilla viss sjunga med i sången... att de där små lustiga figurerna kan vara så roliga.

Ja...jag vet att en 8 månders gammal bebis kanske inte ska titta på tv men detta handlar om små små stunder och hon verkligen ÄLSKAR DET :)


Jag önskar en fin dag allihopa....









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards