Alla inlägg den 3 september 2009

Av Emma Andersson - 3 september 2009 22:22


Helgen finns framför oss med nu är vi HÄR...

vi har en hel helg tillsammans jag, mannen och lillängel...

så fint*

Jag Älskar Er våran lilla familj....


Ikväll har jag börjat grundmåla en loppis pall och en loppis spegel...

det kan nog bli bra när det är färdigt...


Drömmarna kallar...

Helt jätte trött är jag minsan...


Natti alla *







Av Emma Andersson - 3 september 2009 21:51

Tankarnas tänkande tänkkraft är magiskt.

jag undrar hur många tankar tänker på en dag och hur många av de tankarna som är givande och inspierande för mig.

Jag har alltid varit en "tänkare" och analyserat mycket för mig själv inom mig själv, och det är tur att jag inte yttrat alla de tankar jag har tänkt för då skulle nog människor bli både upprörda och förbannade.

Tankens kraft är enorm!

Tankarna får gärna komma men sedan får de gärna gå igen. 

Jag älskar att befinna mig i stillhet och öppen i mediativt tillstånd där det inte finns några tankar, meditation tar en till en annan värld och den världen är oändlig.

I ett mediativt tillstånd blir allt rent och klart och alla onödiga tankar försvinner för ett tag.


Det blir rent och svaren blir tydliga och ej längre drängta av onödiga tankar...




Av Emma Andersson - 3 september 2009 17:17

..................................................
.................................................

Det är givande att läsa hur andra ser på det och hur andra uppfattar det man skriver.

Å* Jag skulle inte kunna förklara det bättre själv du... Cassandra! 

Jag vet hur det har varit periodvis då ens eget mående inte har varit på topp samtidigt inte vetat vilka som är mina eller andras energier och det har mest blivit en salig blandning på det hela,

Reslutat av detta blev en enda stor förvirring!

..................................................
..................................................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards